ŠŤASTNÝ DEN MATEK - AŽ 20 % NA VŠE: Online a v aplikaci Douglas od 10. do 12. května 2024.
Neutrogena
Neutrogena

.

.

Krása začíná zdravě vypadající pokožkou 

.

Historie značky NEUTROGENA® sahá až do roku 1930. Od samého počátku je naším cílem vyvíjet ty nejlepší výrobky, které poskytují účinnou péči pro různé potřeby pokožky. Jedinečnost našich výrobků spočívá v tom, že kombinujeme inspiraci z přírody s nejnovějšími vědeckými poznatky. Spolu s odborníky na péči o pokožku stále vyvíjíme inovativní receptury, které obsahují pečlivě vybrané a vysoce účinné ingredience a podporují zdravý vzhled pokožky.

.

Významným mezníkem v historii značky byl vývoj řady NORSKÁ RECEPTURA®. Její jedinečné složení poskytuje intenzivní hydrataci, péči a ochranu i velmi suché pokožce nebo pokožce vystavené drsným klimatickým podmínkám. 

.

Dnes značka NEUTROGENA® nabízí široké portfolio produktů pro péči o tělo, ruce i pleť. Mezi nejoblíbenější produkty patří například hydratační řada HYDRO BOOST® s kyselinou hyaluronovou, řada pro citlivou pleť s pupínky CURCUMA CLEAR s obsahem kurkumy, nebo nová řada BRIGHT BOOST pro rozjasnění pleti a prevenci stárnutí pokožky.

.

.

Neutrogena

(67)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
      •  
      •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Druh produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cena
-
Aplikujte na
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Vlastnosti péče
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zrušit všechny filtry

Nenalezeny žádné produkty odpovídající všem kritériím.

Neutrogena

Neutrogena je špičkovou kosmetickou značkou zabývající se dermatologickou péčí o pleť. Historie Neutrogeny sahá až do roku 1930, kdy Emanuel Stolaroff založil malou kosmetickou firmu Natone v Los Angeles.

V roce 1954 se „Manny“ dozvěděl o zvláštních vlastnostech jednoho typu mýdla vyrobeného Edmondem Fromontem. Fromont byl nejen doktorem, ale také vnukem Napoleonova osobního lékaře a zaměřoval se na výrobu nedráždivého mýdla, které šlo snadno umýt a na pokožce nezanechávalo žádné stopy. Navíc přispívalo k obnově přirozeného pH pleti. A tak se „Manny“ Stolaroff, zcela okouzlen vlastnostmi unikátního mýdla, rozhodl, že ho bude dovážet do USA, a to pod názvem Neutrogena.

V současnosti se značka Neutrogena věnuje nejen výrobě mýdel, ale také speciálních a dermatologicky testovaných kosmetických produktů, které poskytují účinnou péči různým typům pleti.

Účinné látky výrobků značky Neutrogena

Neutrogena využívá při výrobě svých produktů nejrůznější složky. Ty jsou pečlivě vybírány podle přísných dermatologických kritérií. Namísto triclosanů, polyethylenových mikrokuliček, ftalátů nebo konzervačních látek uvolňujících formaldehyd jsou produkty Neutrogeny obsahují složky jako například glycerin, kyselina hyaluronová, retinol či panthenol. V kosmetice od Neutrogeny ale najdete také například bambucké máslo, jíl nebo další přírodní ingredience.

Produktové řady značky Neutrogena

Neutrogena se snaží vyhovět požadavkům různých typů pleti. Proto se soustředí na výrobu hned několika řad pečovací kosmetiky:

  • Hydro Boost – řada poskytující intenzivní hydrataci normální, smíšené a citlivé pleti.
  • Curcuma Clear – jak už název napovídá, produkty obsahují kurkumu, která je k pokožce velmi šetrná a poskytuje zklidnění citlivé pleti.
  • Cellular Boost – zaměřuje se především na péči o zralou pleť a obsahuje složky, které pomáhají zpomalit stárnutí pleti. 
  • Bright Boost – rozjasnění pleti je hlavním úkolem této řady. Látky obsažené v produktech Bright Boost navíc podporují přirozený proces obnovy pokožky. 
  • Clear & Defend – bojuje za čistší pleť a rychleji ji zbavuje nevzhledných pupínků.
  • Norwegian Formula – produkty jsou určené pro zvlášť suchou a citlivou pokožku. Vsadit můžete například na krém na ruce či tělové mléko.

Vyberte si svou Neutrogena řadu v parfumeriích Douglas

Zjistěte, co vaše pleť potřebuje, a dopřejte jí tu nejlepší péči. Vyberte si z produktů značky Neutrogena ten, který dokonale padne vašemu typu pleti. Neutrogena je k dostání v parfumeriích Douglas.

Zobrazit více Zobrazit méně