SLEVA 20 % na BEAUTY OUTLET! S kódem "OUTLET20"

Často kladené dotazy

·      Kde se dozvím informace o mé objednávce?

Jakmile svou objednávku dokončíte, automaticky Vám přijde e-mail s jejím potvrzením. V e-mailu najdete mimo čísla objednávky také souhrn objednaných produktů. V okamžiku odeslání objednávky ze skladu od nás obdržíte další zprávu o odeslání, která bude obsahovat sledovací číslo zásilky, díky kterému budete přesně vědět, kde se Vaše objednávka nachází a kdy se na ni můžete těšit.

 

·        Co dělat, když mi nepřišel e-mail s potvrzením o objednávce?

Zkontrolujte prosím složky nevyžádané pošty a hromadných e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani v těchto složkách, kontaktujte naši zákaznickou linku prostřednictvím telefonního čísla +420 222 222 800, popřípadě nám napište e-mail na: servis@douglas.cz, je možné, že jste jen špatně zadal/a Vaši e-mailovou adresu. V tom případě ji opravíme a e-mail Vám zašleme znovu.

  

·        Kam si mohu zboží objednat?

Objednávku si můžete vyzvednout osobně na prodejně, či si ho nechat doručit na libovolnou adresu v rámci České republiky.

 

·        Jaké jsou způsoby a ceny doručení?

Vybrat si můžete ze dvou typů doručení:

Osobní odběr - zdarma (ve všech prodejnách Douglas)

Kurýr PPL/DPD – 99 Kč/89 Kč

Objednávku si můžete nechat doručit do kterékoli z našich prodejen zdarma. Jedinou podmínkou je, že objednávka musí být předem zaplacena kreditní kartou. Pokud je Vám pohodlnější nechat si zboží doručit až domů, zvolte doručení kurýrem. Tato služba je zpoplatněna částkou 89Kč nebo 99Kč dle dopravce.

·        Jaké mám možnosti při placení objednávky?

Vámi vybrané zboží můžete zaplatit dvěma způsoby:

Dobírkou – 25 Kč

Platební kartou předem (online přes internet)

Objednávku si můžete nechat poslat na dobírku, v tomto případě Vám bude naúčtován poplatek 25 Kč. Druhou možností je objednávku zaplatit dopředu pomocí online platby Vaší platební kartou (debetní nebo kreditní). Akceptujeme karty Visa a Mastercard.

 

·        Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

Pokud chcete vrátit, či reklamovat zboží, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku prostřednictvím telefonního čísla +420 222 222 800, popřípadě nám napište e-mail na: service@douglas.cz nebo přes kontaktní formulář, který naleznete zde: Kontaktní formulář

Zákaznické centrum vám objedná na preferovanou adresu kurýra, který si pro zásilku přijede ve vámi vybraný den a převezme ji od Vás. Nepotřebujete žádný adresní štítek. Kurýr si přiveze vlastní a dopravu zpět zaplatíme za vás.

Objednávky můžete také vrátit na prodejně, vše s vámi vyřídí na místě. 

 

·        Jak se dozvím o novinkách a slevových akcích?

Není nic jednoduššího! Stačí se přihlásit k odběru našeho newsletteru přes odkaz: Odběr novinek

 

·        Co dělat, když jsem zapomněl/a své heslo k Douglas účtu?

Zapomněl/a jste své heslo? Nevadí. Stačí kliknout na pole „Zapomněli jste heslo?“ na stránce s přihlášením v sekci Můj Douglas. Vyplníte svůj e-mail, na který Vám bude poslán odkaz pro obnovení hesla.

Pokud jste e-mail neobdržel/a, zkuste zkontrolovat složky nevyžádané pošty a hromadných e-mailů. Jestliže jej nenajdete ani tam, pravděpodobně u nás nejste zaregistrován/a. V tomto případě je nutné nejprve dokončit registraci. Pokud máte jakýkoliv problém kontaktujte naše zákaznické centrum.

 

·        Jak mohu kontaktovat Douglas?

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím zákaznické linky vždy od pondělí do pátku od 8:30-17:00 na telefonních číslech: +420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora), na e-mailové adrese: servis@douglas.cz, nebo na online chatu, který naleznete na našich internetových stránkách.

 

·        Mohu si objednat na Slovensko, nebo jinam do zahraničí?

Pro objednání a doručení na Slovensko prosíme využijte internetových stránek www.douglas.sk. Do ostatních zemí EU i mimo EU doručení není možné.

 

·        Jsou ceny na e-shopu stejné jako na prodejně?

Ano. Pokud se na zboží nevztahuje sleva, pak jsou ceny v kamenných prodejnách a na e-shopu jednotné. Slevové akce na e-shopu a v prodejnách se mohou lišit. To znamená, že pokud je jeden produkt ve slevě na e-shopu, nemusí být zlevněný i v kamenné prodejně. V případě dotazů kontaktujte naše zákaznické centrum.

 

·       Mohu si zboží vyzvednout na prodejně?

Ano. Vyzvednutí zboží na prodejně je nyní možné. Jedinou podmínkou pro vyzvednutí zboží na prodejně je předem ho zaplatit platební kartou. Platba objednávky na prodejně bohužel není možná.

 

·       Jsou na prodejně stejné akce/slevy jako na e-shopu?

Většina akcí a slev je na e-shopu a kamenných prodejnách stejná. Až na speciální výjimky, o kterých budete určitě informováni.

 

·       Kde všude se nacházejí prodejny Douglas?

Seznam všech prodejen na území České republiky najdete kliknutím na tento odkaz:  Seznam prodejen

 

  Dárkové karty Douglas 

Naše dárkové karty je možné zakoupit a uplatnit na kamenných prodejnách. Prozatím není možné jejich použití ani nákup na e-shopu. Lze je nabít libovolnou částkou od 200 Kč. 

Platnost dárkových karet je vždy 1 rok od data nabití. Vzhledem k současné situaci, kdy jsou naše kamenné prodejny na základě vládního nařízení uzavřené, budeme platnost karet plošně prodlužovat. Pokud Vám platnost kartičky končila v říjnu tohoto roku a později, určitě ji budete moci uplatnit po znovu otevření kamenných poboček. Prozatím je byla platnost karet prodloužena do 28. 2. 2021. 

  Postup při vracení zboží a reklamaci 

V případě, že s nákupem nejste spokojeni, je možné zboží do 14 dnů od nákupu vrátit. Pro co nejrychlejší vyřízení vrácení nás prosím kontaktujte na servis@douglas.cz.  V současné době probíhá vrácení prostřednictvím kurýra na naše náklady.  

Ve zprávě, prosím, uveďte: číslo objednávky, ze které budete zboží vracet, adresu vyzvednutí a případně na jaký pracovní den se Vám objednání kurýra hodí. Pokud se jednalo o objednávku na dobírku, uveďte v e-mailu také číslo účtu, kam si přejete nechat vrátit platbu. Zboží připravte zpět do krabice, aby byl možný jeho snadný a bezpečný převoz a nezapomeňte přiložit vyplněný vratný list. Nepotřebujete žádný adresní štítek. Kurýr si přiveze vlastní a dopravu zpět zaplatíme za vás.  

Jakmile je vratka po přijetí na skladě zpracována, je zadáno vrácení peněz. Platbu obdržíte do 14 dní od návratu zboží na sklad.  

Zároveň můžete tento úkon provést v případě DPD sami zde: https://www.return-my-parcel.com/DPD-CZ/douglas  

  Vouchery za body nasbírané na kartu Douglas 

Zá nákupy s Douglas kartou získáváte věrnostní body. Za každých 20 Kč nákupu získáváte = 1 bod, za každých 200 bodů poté získáváte voucher v hodnotě 200 Kč. Poukázky jsou uplatnitelné na kamenných prodejnách, jejich použití na e-shopu zatím z technických důvodů není možné.  

  Načtou se mi body za nákup při nákupu na e-shopu? 

Ano, body se Vám načtou automaticky, pokud je číslo karty uvedeno v objednávce. Buď je možné se na e-shopu registrovat a uložit si Douglas kartu přímo ve svém zákaznickém účtu, nebo v případě nákupu bez přihlášení stačí číslo karty vyplnit v příslušné kolonce v objednávkovém formuláři.

 

   Je možné upravit objednávku? 

Již vytvořenou objednávku není z provozních důvodů možné upravovat. Situaci je možné řešit zrušením původní objednávky a vytvořením nové. Kontaktujte nás prosím na servis@douglas.cz 

  Kdy dostanu zpět peníze za stornovanou objednávku hrazenou předem? 

V případě storna předem hrazené objednávky bývá vrácení peněz zpravidla provedeno okamžitě po provedení storna. Pokud objednávku rušíte ve chvíli, kdy je již v rukou dopravce, je třeba počkat na návrat balíku zpět na sklad. Storno i vrácení peněz jsou pak automaticky provedeny po návratu.