Často kladené dotazy

·        Kde se dozvím informace o mé objednávce?

Jakmile svou objednávku dokončíte, automaticky Vám přijde e-mail s jejím potvrzením. V e-mailu najdete mimo čísla objednávky také souhrn objednaných produktů. V okamžiku odeslání objednávky ze skladu od nás obdržíte další zprávu o odeslání, která bude obsahovat sledovací číslo zásilky, díky kterému budete přesně vědět, kde se Vaše objednávka nachází a kdy se na ni můžete těšit.

 

·        Co dělat, když mi nepřišel e-mail s potvrzením o objednávce?

Zkontrolujte prosím složky nevyžádané pošty a hromadných e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani v těchto složkách, kontaktujte naši zákaznickou linku prostřednictvím telefonního čísla +420 222 222 800, popřípadě nám napište e-mail na: service@douglas.cz, je možné, že jste jen špatně zadal/a Vaši e-mailovou adresu. V tom případě ji opravíme a e-mail Vám zašleme znovu.

  

·        Kam si mohu objednat?

Objednávku si můžete vyzvednout osobně na prodejně, či si ho nechat doručit na libovolnou adresu v rámci České a Slovenské republiky.

 

·        Jaké jsou způsoby a ceny doručení?

Vybrat si můžete ze dvou typů doručení:

Osobní odběr - zdarma (ve všech prodejnách Douglas)

Kurýr PPL/DPD – 99 Kč/89 Kč

Objednávku si můžete nechat doručit do kterékoli z našich prodejen zdarma. Jedinou podmínkou je, že objednávka musí být předem zaplacena kreditní kartou. Pokud je Vám pohodlnější nechat si zboží doručit až domů, zvolte doručení kurýrem. Tato služba je zpoplatněna částkou 89Kč nebo 99Kč dle dopravce.

·        Jaké mám možnosti při placení objednávky?

Vámi vybrané zboží můžete zaplatit dvěma způsoby:

Dobírkou – 25 Kč

Platební kartou předem (online přes internet)

Objednávku si můžete nechat poslat na dobírku, v tomto případě Vám bude naúčtován poplatek 25 Kč. Druhou možností je objednávku zaplatit dopředu pomocí online platby Vaší platební kartou (debetní nebo kreditní). Akceptujeme karty Visa a Mastercard.

 

·        Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

Pokud chcete vrátit, či reklamovat zboží, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku prostřednictvím telefonního čísla +420 222 222 800, popřípadě nám napište e-mail na: service@douglas.cz nebo přes kontaktní formulář, který naleznete zde: Kontaktní formulář

Zákaznické centrum vám objedná na preferovanou adresu kurýra, který si pro zásilku přijede ve vámi vybraný den a převezme ji od Vás. Nepotřebujete žádný adresní štítek. Kurýr si přiveze vlastní a dopravu zpět zaplatíme za vás.

Objednávky můžete také vrátit na prodejně, vše s vámi vyřídí na místě. 

 

·        Jak se dozvím o novinkách a slevových akcích?

Není nic jednoduššího! Stačí se přihlásit k odběru našeho newsletteru přes odkaz: Odběr novinek

 

·        Co dělat, když jsem zapomněl/a své heslo k Douglas účtu?

Zapomněl/a jste své heslo? Nevadí. Stačí kliknout na pole „Zapomněli jste heslo?“ na stránce s přihlášením v sekci Můj Douglas. Vyplníte svůj e-mail, na který Vám bude poslán odkaz pro obnovení hesla.

Pokud jste e-mail neobdržel/a, zkuste zkontrolovat složky nevyžádané pošty a hromadných e-mailů. Jestliže jej nenajdete ani tam, pravděpodobně u nás nejste zaregistrován/a. V tomto případě je nutné nejprve dokončit registraci. Pokud máte jakýkoliv problém kontaktujte naše zákaznické centrum.

 

·        Jak mohu kontaktovat Douglas?

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím zákaznické linky vždy od pondělí do pátku od 9:00-17:30 na telefonních číslech: +420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora), na e-mailové adrese: service@douglas.cz, nebo na online chatu, který naleznete na našich internetových stránkách.

 

·        Mohu si objednat na Slovensko, nebo jinam do zahraničí?

Ano, na Slovensko zboží doručujeme. Do ostatních zemí EU i mimo EU doručení není možné.

 

·        Jsou ceny na e-shopu stejné jako na prodejně?

Ano. Pokud se na zboží nevztahuje sleva, pak jsou ceny v kamenných prodejnách a na e-shopu jednotné. Slevové akce na e-shopu a v prodejnách se mohou lišit. To znamená, že pokud je jeden produkt ve slevě na e-shopu, nemusí být zlevněný i v kamenné prodejně. V případě dotazů kontaktujte naše zákaznické centrum.

 

·       Mohu si zboží vyzvednout na prodejně?

Ano. Vyzvednutí zboží na prodejně je nyní možné. Jedinou podmínkou pro vyzvednutí zboží na prodejně je předem ho zaplatit platební kartou. Platba objednávky na prodejně bohužel není možná.

 

·       Jsou na prodejně stejné akce/slevy jako na e-shopu?

Většina akcí a slev je na e-shopu a kamenných prodejnách stejná. Až na speciální výjimky, o kterých budete určitě informováni.

 

·       Kde všude se nacházejí prodejny Douglas?

Seznam všech prodejen na území České a Slovenské republiky najdete kliknutím na tento odkaz:  Seznam prodejen