Líčení v barvách jara - Pokud si v období od 25. do 29. března zakoupíte dekorativní kosmetiku, překvapíme vás 20% slevou*.
Mario Badescu
Mario Badescu

Všechno to začalo snem o změně péče o pleť...

.

Mario Badescu měl jasnou vizi. Chtěl New Yorku představit tradiční evropskou péči, kterou znal ze svého rodného Rumunska.

.

V roce 1967 se tak v jeho dvoupokojovém bytě zrodil nový beauty salon. Zprvu byl navštěvován jen sporadicky, ale jeho sláva se rychle rozrůstala a brzy už malý beauty salon nestačil.

.

Péče Mario Badescu si získala pověst té nejkvalitnější kosmetiky a stále se vyvíjí v rukou rodiny Cabasso, která přijala odkaz po zakladateli značky. 

Mario Badescu

(57)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Druh produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cena
-
Pro koho
  •  
  •  
  •  
Aplikujte na
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Dárek k
  •  
  •  
  •  
  •  
Vlastnosti péče
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Výhody produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zrušit všechny filtry

Nenalezeny žádné produkty odpovídající všem kritériím.

Mario Badescu: Sen o krásné pleti

V roce 1967 se v malém dvoupokojovém bytě na Manhattanu zrodila vize Maria Badescu: přinést New Yorku kosmetickou značku v evropském stylu. A tak vznikl dnes už proslulý salon i řada produktů. Zprávy o jeho jedinečné filozofii a loajálním následování se rychle rozšířily a Badescuovo domácí studio rozkvetlo.

O více než 50 let později je Mario Badescu jménem, které překlene celý životní cyklus pokožky: od výkonných řešení proti akné, až po silné ošetření proti stárnutí.

Mario Badescu - Péče na celý život

Jelikož byl Mario specialista kosmetologie a chemie, jeho hlavní myšlenkou bylo správně pečovat o všechny typy pleti. Uměl ocenit jedinečnou chemickou povahu a složitost každého typu pokožky. Toužil po tom, aby každá žena mohla mít radost ze své zdravé, čisté a zářivé pleti. Proto se zaměřil zejména na pokožku problematickou, ať už ji trápilo akné, růžovka, dehydratace nebo vrásky.

Mario Badescu rozdělil svou nabídku na základní typy problémů, které nejčastěji trápí jeho klientky. Věnuje tak celou řadu produktů péči o aknózní pleť, která trápí lidi každého věku i pohlaví. Jeho produkty léčí, zklidňují i zmatňují a zamilovaly si je i hvězdy stříbrného plátna.

Samostatnou řadu věnuje také anti-aging péči, od čištění přes tonika a mléka až po speciální noční, denní i oční krémy. Protože dobře ví, že žádná žena netouží po vráskách. Myslí také na pleť s nesjednocenou barvou, nerovnoměrnou texturou, na pleť suchou, mastnou i citlivou. A pro každou má výrobky, které o ni pečují šetrně a dle jejích potřeb.

Protože každá pleť je jedinečná

Upřímně, málokterá žena může říct, že je její pleť dokonalá. A pokud má to štěstí, nejspíš to bude právě proto, že zvolila správnou péči. Mario Badescu pečuje o každý typ pleti přesně dle jejích specifických požadavků, a proto k jeho zákazníkům patří každá žena bez ohledu na to, zda ji trápí akné, vrásky či jiné nedokonalosti.

Jednoduchost a účinnost, to je Mario Badescu

Filozofií značky je jednoduchost, něha a účinnost v péči o pokožku. I proto je dnes meřítkem kvality péče o pleť. Protože v jednoduchosti je prostě kouzlo.

Výrobky Mario Badescu koupíte v Douglas

Douglas ví, že každá žena je jedinečná a potřebuje specifickou péči. Proto si můžete vybrat světové luxusní značky, jakými je bezesporu také Mario Badescu. Pečujte o sebe, hýčkejte svou pokožku přesně těmi přípravky, které jsou pro ni nejvhodnější. Správná péče dokáže zázraky. Vyberte si to pravé v e-shopu Douglas.

Zobrazit více Zobrazit méně