
DEN UDRŽITELNOSTI VE ZNAMENÍ DOPLNITELNÝCH PRODUKTŮ
Téma udržitelnosti je čím dál více zmiňováno i ve světě krásy. Ekologická koncepce se proto stává jednou z hlavních hodnot řady kosmetických značek. Značky Giorgio Armani, Lancôme, Prada a Kiehl´s tuto hodnotu vyjadřují mimo jiné zavedením doplnitelných produktů z řad vůní, make-upu i péče o pleť. Pojďme si společně ukázat, jak je doplňování kosmetických produktů jednoduché a jak díky němu šetříme životní prostředí.
JAK TO FUNGUJE?
Máte-li doma doplnitelný produkt, stačí vám pouze náhradní náplň (refill) a můžete původní flakon či obal opakovaně použít. Například u vůní La Vie est Belle Eau de Parfum, Paradoxe, Acqua di Giò Eau de Parfum a vůní z řady My Way jsou doplnitelné všechny velikosti flakonu. Doplňování probíhá v pohodlí domova jednoduchým otočením náplně dnem vzhůru, čímž se vůně přelije do původního flakonu, aniž byste vyplýtvali jedinou kapku vůně.
Přesvědčte se, jak je tento postup jednoduchý.


JAK ŠETŘÍM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ?
Hlavní výhodou doplnitelných produktů je úspora materiálu. Například nákupem náhradní náplně krému Ultra Facial Cream od značky Kiehl´s se spotřeba plastového materiálu sníží až o 81 %. Původní krém si můžete až 3x doplnit. Kromě materiálů také šetříte svou peněženku, tři doplnění totiž získáte za pouze dvojnásobnou cenu původního produktu.