Zavřít filtry
Filtrovat podle:
Tagy

Den udržitelnosti ve znamení doplnitelných produktů

1_Main-visual-CZ_980x400

DEN UDRŽITELNOSTI VE ZNAMENÍ DOPLNITELNÝCH PRODUKTŮ


Téma udržitelnosti je čím dál více zmiňováno i ve světě krásy. Ekologická koncepce se proto stává jednou z hlavních hodnot řady kosmetických značek. Značky Giorgio Armani, Lancôme, Prada a Kiehl´s tuto hodnotu vyjadřují mimo jiné zavedením doplnitelných produktů z řad vůní, make-upu i péče o pleť. Pojďme si společně ukázat, jak je doplňování kosmetických produktů jednoduché a jak díky němu šetříme životní prostředí.


JAK TO FUNGUJE?

Máte-li doma doplnitelný produkt, stačí vám pouze náhradní náplň (refill) a můžete původní flakon či obal opakovaně použít. Například u vůní La Vie est Belle Eau de Parfum, Paradoxe, Acqua di Giò Eau de Parfum a vůní z řady My Way jsou doplnitelné všechny velikosti flakonu. Doplňování probíhá v pohodlí domova jednoduchým otočením náplně dnem vzhůru, čímž se vůně přelije do původního flakonu, aniž byste vyplýtvali jedinou kapku vůně.

Přesvědčte se, jak je tento postup jednoduchý.

2_483x483


4_483x483

JAK ŠETŘÍM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ?

Hlavní výhodou doplnitelných produktů je úspora materiálu. Například nákupem náhradní náplně krému Ultra Facial Cream od značky Kiehl´s se spotřeba plastového materiálu  sníží až o 81 %. Původní krém si můžete až 3x doplnit. Kromě materiálů také šetříte svou peněženku, tři doplnění totiž získáte za pouze dvojnásobnou cenu původního produktu.