☺️ Happiness Day☺️Nakupujte online nebo v aplikaci Douglas mezi 19. a 21. březnem a my vás překvapíme až 20% slevou, která vám vykouzlí úsměv na tváři.
Teaology
Teaology

TEAOLOGY TEA INFUSION SKINECARE® je kosmetická značka založená na lásce. Lásce k čaji, kráse, přírodě a inovacím.

Nápadem bylo vytvořit něco, co neexistovalo a dovést výjimečné vlastnosti čaje k dokonalosti. Naprosto unikátní navržená technologie Tea Infusion Skincare® je velmi účinná péče o pleť obohacená o ty nejmocnější antioxidační ingredience. Věříme, že to, co je dobré pro nás, je dobré i pro naši pokožku. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli s vášní věnovat rostlině, která se používá již více než 5000 let jako lék s antioxidačními a protizánětlivými vlastnostmi Camellia Sinensis (čajovník). Byli jsme první, kdo patentoval technologie destilace účinných látek z čaje, který používáme v každém složení, místo vody. 0% vody a 100% čajové infúze, aby pokožka mohla využít výhod dobrého šálku čaje.

Komplexní kosmetická řada TEAOLOGY, která spojuje úžasné vlastnosti čajové rostliny Camellia sinesis s těmi nejlepšími texturami a vůněmi. Nabídne Vám hydrataci po omlazující pečující produkty, výživu spojenou s regenerací, či zeštíhlující a anti-celulitidové produkty, každý výrobek je vyroben s láskou a neobsahuje nežádoucí složky jako: parabeny, parafíny, minerální olej, SLS, SLES, umělá barviva nebo formaldehydy. TEAOLOGY se vyhýbá složkám, které jsou považovány za kontroverzní. 

Teaology

(55)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
      •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Druh produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cena
-
Barva
Pro koho
  •  
  •  
  •  
Aplikujte na
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Dárek k
  •  
  •  
  •  
  •  
Vlastnosti péče
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Výhody produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zrušit všechny filtry

Nenalezeny žádné produkty odpovídající všem kritériím.

Teaology: Jen to nejlepší z čaje

Čaj posiluje nejen zdraví, ale také dokáže uklidnit. Jedná se o společenský nápoj, který umí lidi spojovat i řešit spory. Nemůžeme se divit tomu, že právě jím se nechává unášet značka Teaology. Italský výrobce kosmetiky vsadil veškerá svá esa v rukávu na sílu hřejivého a zároveň uklidňujícího nápoje, který je dnes snadno k sehnání. A ono se to vyplatilo! Risk vyšel a dnes je z jeho produktů obrovský hit ve světě krásy a péče o sebe.

Teaology kosmetika plná výtažků z různých druhů čajů

Již bylo zmíněno, že italská značka Teaology vsadila veškerá esa na jeden druh pití, a to na sílu vracející čaj. Důvodem toho bylo zjištění, že čaj obsahuje neuvěřitelných třicet procent polyfenolů. Jedná se o jednu z nejvíce účinných antioxidačních složek, jež zároveň zpomaluje stárnutí. Bylo zjištěno, že pokud mluvíme o čajích, hovoříme o něčem lepším, než je vitamin E. Mluvíme o zázraku, který je nyní obsažen kupříkladu v toaletní vodě, krému proti vráskám nebo tělovém oleji.

Díky extrakční technologii došlo k přenesení veškerých užitečných látek do produktů, jež jsou dnes oblíbené po celém světě. Výtažky jsou z bílého, zeleného, ale také z modrého a černého čaje.

Co čaj, to jiný účinek

Obsažený bílý čaj má omlazující účinky, zelený hrdě bojuje proti vráskám. Modrý čaj udržuje pleť vypnutou a vyživenou, černý zase podporuje mladistvý vzhled. Společně tvoří hotový elixír mládí, který lze sehnat v podobě tělového oleje, krému proti vráskám, ve formě toaletní vody či jiných dalších kosmetických produktech. Veškerá Teaology kosmetika je určená jak pro ni, tak případně pro něj. Být opět mladým může být i muž, nikoli jen žena.

Teaology produkty v Douglas: Kosmetika, která vás dostane na první přičichnutí

Za vypíchnutí stojí i samotná vůně produktů značky Teaology. Nejenže jednotlivé čaje obsažené v produktech přinášejí řadu kosmetických benefitů, ale také společně přenádherně voní. Dalo by se říct, že Teaology kosmetika je láskou na první přičichnutí. Dostane podmaňující aroma i vás?

Zobrazit více Zobrazit méně