V APLIKACI DOUGLAS NYNÍ ZÍSKÁTE SLEVU 20 % S KÓDEM "APP20"!
Neo Cologne
Neo Cologne

.

Francouzská společnost Groupe Jacques Bogart uvádí novou značku vůní: Neo Cologne. 

Značka chce být symbolem nové generace kolínských. Na základě inovativního vývoje a bez tradičních kódů si dali za úkol vybudovat pozitivní a udržitelnou budoucnost prostřednictvím ekologických obalů a za použití více než 85 % přírodních ingrediencí, ukrytých uvnitř znovuplnitelných a recyklovatelných skleněných flakonů.

Více než kolínská…Neo Cologne přináší skutečnou výzvu pro parfuméry: vytvořit kolínskou vodu bez alkoholu, která je tak silná a intenzivní jako toaletní voda. Vůně mají základ z demineralizované vody.

Jak už to u tohoto typu produktu bývá, čichová estetika se zdá být druhořadá. Všechny vůně mají velmi jednoduché složení a sama značka o sobě říká, že se snaží být lineární ve svém vývoji, nikoli složitá nebo sofistikovaná. Všechny vůně jsou unisex a veganské.

.

Dark Matcha - Nečekaný tón zeleného čaje okořeněný bergamotem, kardamomem a fíkem, osvěžující jako šálek Matchy. Složila parfumérka Alexandra Carlin.

Levandulová mlha - Návrat k počátkům a jednoduchým základům kolínské vody: kytice aromatické levandule, šalvěje a bazalky, v kontrastu s teplými tóny vanilky a santalového dřeva. Složil parfumér Aliénor Massenet.

Pikantní Galanga – Kolínská voda naplněná jiskřivou a kořeněnou Galangou, v kontrastu s jemně kořenitým tónem zázvorového květu. Suchá dřeva ve svém základu přinášejí smyslnost. Složil parfumér Marine Ipert.

Angelique Cloud - Zelená svěžest soustředěná kolem Angeliky, květiny s přirozeně pižmovou vůní, zjemněnou pomerančovým květem, benzoinem a jemným pižmem. Složila parfumérka Emilie Copperman.

Pomelo Glow - Když se pikantní a hořký grapefruit setká s exotikou mučenky. Vetiver zahaluje notu smyslnou a zářivou dřevitou svatozář. Složil parfumér Aliénor Massenet.

.

Neo Cologne

(5)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zrušit všechny filtry

Neo Cologne: Unikátní kolínská pro unikátní povahy

Neo Cologne je nová francouzská parfumérská značka, která vstoupila na trh v roce 2021. Přinesla 5 zcela jedinečných vůní, které nespadají do tradiční kategorie parfémů, nýbrž pod kolínské vody. Ty se od parfémů liší zejména koncentraci vonných složek. Kolínská voda má nejnižší obsah oleje smíchaného s alkoholem. Společnost vám bude dělat přibližně 2 hodiny. Lze je tak daleko lépe střídat než parfémy, jelikož se vás jejich intenzivní vůně nedrží dlouho.

Čím je Neo Cologne speciální?

První řada kolínských, kterou značka Neo Cologne loni představila trhu, je unisex. Tím se odlišuje od ostatních výrobců kolínských, kteří cílí primárně na muže. Neo Cologne chce být zkrátka symbolem nové generace kolínských vod, a proto se také snaží k výrobě vůní přistupovat ekologicky a udržitelně. Voňavky jsou balené ve speciálních ekologických obalech a samotné kolínské vody obsahují více než 85 % přírodních složek.

Vyberte si kolínskou od New Cologne v parfumeriích Douglas

Kolínská, která voní po romantické levanduli, energickém zeleném čaji nebo šťavnatém pomelu? Přesně takové vůně má ve svém arzenálu Neo Cologne. Objevte kolínské vody od značky Neo Cologne na e-shopu Douglas.cz.

Zobrazit více Zobrazit méně