Získejte slevu 25 % při nákupu 2 a více produktů péče o pleť a tělo vybraných značek. Sleva platí na značky Lancôme, Shiseido, Estée Lauder, Origins, Sensai, Sisley a další.
Guess
Guess

Založeno v roce 1981, GUESS začínal jako výrobce džínů, postupně úspěšně vyrostl v nadnárodní lifestylovou značku.  began as a jeans company and has since successfully grown into a global lifestyle brand.  Guess?, Inc. navrhuje, prodává, distribuuje a licencuje kolekce lifestylového zboží jako je oblečení, džíny, kabelky, hodinky, brýle, obuv a další související spotřební zboží. Produkty Guess jsou distribuovány prostřednictvím značkových Guess obchodů a obchodních domů po celém světě. Značka Guess působí prostřednictvím svých partnerů a distributorů ve více než 100 zemích celého světa. 

.

Los Angeles, CA – Jaro 2021, GUESS s hrdostí představuje nejnovější vůni pro ženy, Bella Vita´.  

GUESS Bella Vita oslavuje půvab osobnosti GUESS ženy. Tato ovocná květinová vůně se otevírá hravými a živými tóny italského citronu, černého rybízu a sladkých černých třešní. Smyslnost ženy GUESS podtrhuje sametově bílé květinové srdce tvořené tóny jasmínu, tuberózy a vanilkové orchideje. Hřejivá směs jantaru, fazolky tonky, pralinek a lehkého pižma vytváří nezapomenutelný závěr vůně.

“Tato vůně je pro ženu, která se nebojí vzít svůj život pevně do rukou a vytvářet svůj jedinečný příběh,” říká parfumérský tým Christine Hassan a Valerie Garnuch-Mentzel ze společnosti Drom. “Vůni GUESS Bella Vita jsme vytvořili jako poctu všem ženám, které milují sami sebe a věří v sílu své ženskosti.” 

Design balení vůně GUESS Bella Vita čerpá inspiraci z nadčasového módního dědictví značky. Flakon i krabička balení je uprostřed zdobena ikonickým medailonem pivoňky, který je pro značku GUESS typický. Průsvitné sklo odhaluje hřejivou, bohatou barvu vůně, zatímco okázalý zlatý uzávěr dodává punc luxusu. 

Guess

(18)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
      •  
      •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Druh produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cena
-
Zrušit všechny filtry

Nenalezeny žádné produkty odpovídající všem kritériím.

Parfémy Guess: Oblečte se do ikonické vůně

Americká módní značka Guess se proslavila v 80. letech, kdy přinesla na trh džíny s opraným vzhledem. Od té doby její hvězda stoupá až do současnosti. Málokdo však ví, že Guess se nesoustředí jen na výrobu špičkového značkového oblečení, ale také na produkci vlastních vůní. Ty jsou na trhu od roku 2005 a velmi rychle si získaly srdce nejen stálých zákazníků, ale také milovníků sladkých a orientálních parfémů.

Dámská vůně Bella Vita od značky Guess

Bella Vita je čarovná a hřejivá parfémová voda, kterou ocení ženy, jež milují osobité a originální vůně. Nejprve vás okouzlí tóny italského citronu, černého rybízu a sladkých černých třešní. To vše se následně mísí s akordy vanilkové tuberózy a vůní jasmínu. Výsledkem je uhrančivý neviditelný závoj, který vás bude doprovázet po celý den.

Pánská toaletní voda Seductive Red for Men

Pokud hledáte vůni, která podtrhne vaši mužnost, pak je jí toaletní voda Seductive Red od značky Guess. V jejím srdci tlučou sladké tóny pomerančového květu, ten je zahalen do osvěžující citronové kůry a skořice. Pomyslnou tečkou je základ, který tvoří santalové dřevo a hřejivá vanilka.

Přičichněte k vůním Guess v parfumeriích Douglas

Parfémy, parfémové vody i toaletky z produkce značky Guess najdou uplatnění ve všedních dnech, ale také při výjimečných situacích. Objevte parfémy Guess na e-shopu Douglas.cz.

Zobrazit více Zobrazit méně