☺️ Happiness Day☺️Nakupujte online nebo v aplikaci Douglas mezi 19. a 21. březnem a my vás překvapíme až 20% slevou, která vám vykouzlí úsměv na tváři.
Diego Dalla Palma
Diego Dalla Palma

Diego Dalla Palma je italská kosmetická značka známá pro svou kreativitu, eleganci a zdokonalení samotné krásy ženskosti. Toto jsou hodnoty, díky kterým si lidé po celém světě zamilovali produkty Diego Dalla Palma v 54 zemích napříč kontinenty. Cílem značky je, aby se skrz jejich inovativní produkty dekorativní, vlasové, pleťové a tělové kosmetiky, ženy odprostily od svazujících ideálů krásy a cítily se krásné takové, jaké jsou. Tato kosmetika, která pochází z těch nejlepších výzkumných laboratoří, obsahuje jen suroviny té nejvyšší kvality a čistoty s aktivními složkami. Ingredience jsou pečlivě vybírané a testované pro všechny linie. Neobsahuje žádné parabeny, parafíny, minerální oleje a další škodlivé látky. Značka Diego Dalla Palma se používá v estetických centrech, lázních a salonech krásy především jako ověřená značka pro různé typy ošetření. Nedílnou součástí je dokonalý make- up, jehož tvůrcem je slavný italský vizážista Diego Dalla Palma. Časopis Vogue jej dokonce nazval “prorokem v oblasti make-upu“. Jeho odbornost, přirozený instinkt bořit limity, je sázkou na jistotu dlouhotrvající krásy.

 

Diego Dalla Palma

(123)
Zavřít filtry
  •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Druh produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cena
-
Barva
Pro koho
  •  
  •  
  •  
Aplikujte na
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Dárek k
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Finiš
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Vlastnosti péče
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Výhody produktu
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Zrušit všechny filtry

Nenalezeny žádné produkty odpovídající všem kritériím.

Diego dalla Palma: Italská značka profesionálního líčení

Historie značky Diego dalla Palma se začala psát v Miláně roku 1970. Jejím cílem bylo jediné, přivést na kosmetický trh takové produkty, které byly vyrobeny na základně odborných znalostí z oblasti make-upu, péče o vlasy i pleť. Propojení teorie s praxí umožnilo vytvořit zcela inovativní a jedinečnou značku Diego dalla Pallma, která velmi rychle proslula profesionální kvalitou přípravků. Ty milují nejen vizážisté a make-up artisté, ale také milovníci líčidel po celém světě.

Hodnoty značky Diego dalla Palma jsou velmi přímé. Snoubí se v nich elegance a kreativita spolu s touhou po zdůraznění krásy každé ženy. Tu se snaží Diego dalla Palma zcela nenásilně podpořit tím, že ženám dopřává možnost o sebe maximálně pečovat právě pomocí kosmetických produktů.

Make-up od Diego dalla Palma

Diego dalla Palma se zaměřuje na výrobu make-upů, podkladových bází, tvářenek, bronzerů, řasenek a dalších líčidel. Díky tomu si můžete celé líčení zastřešit produkty od jedné značky. Make-upy mají jemnou a lehkou strukturu, která nádherně sjednotí odstín vaší pleti. Nemluvě o vysoce hydratačním složení, které povzbudí vaši pokožku kdykoliv během dne. Jak aplikovat make-up, aby vám vydržel po celý den?

  • Vyčistěte a připravte pleť: Prvním krokem před nanesením make-upu by mělo být vyčištění pleti. Nejprve tedy na pokožku naneste čisticí gel nebo emulzi a následně opláchněte obličej vodou. Pro maximální péči můžete použít i jemný peeling na pleť, který vás zbaví odumřelé kůže a drobných nečistot. Na závěr naneste hydratační krém, který pleť revitalizuje a připraví na další kroky.
  • Aplikujte podkladovou bázi: Aby vám make-up vydržel skutečně co nejdéle, naneste nejprve podkladovou bázi. Při výběru vhodného produktu dbejte na barevný podtón a hledejte takový primer, který bude ladit s tónem vašeho make-upu.
  • Naneste make-up: Nyní přichází čas na samotnou aplikaci make-upu. Ten můžete do pleti vpracovat beauty blenderem, nebo použijte speciální štětec.
  • Dokončete líčení: Jakmile máte make-up hotový, můžete pokračovat dál v líčení. Nezapomeňte na zvýraznění obočí a očí a také na tvářenku a bronzer.

Ponořte se do tajů italské kosmetiky Diego dalla Palma na e-shopu Douglas

Diego dalla Palma pokryje vaši líčící rutinu od A až po Z. A co víc, s výběrem rozhodně nemusíte zůstat pouze u dekorativní kosmetiky. Mrkněte také na přípravky pečující o vlasy či pleť. Diego dalla Palma najdete v parfumeriích Douglas.

Zobrazit více Zobrazit méně